sunnuntai 18. tammikuuta 2015

Treenivaatteista

Mä olen überhuono vaateshoppailija. (Siis itselleni. Lapsille kyllä löydän jos jonkinlaisii rätei ja lumpui..) Osasyy tähän on varmastikin nykyinen ulkomuotoni, joka ei erityisemmin houkuttele lähtemään vaateostoksille. Ahtautua nyt talvikamppeissa pieneen ja valoisaan sovituskoppiin ihan vain todetakseen, että vaatteet kiristää. Naama kiiltelee hikipisaroista ja kaikki näyttää hirveältä. Ei kiitos.

PAITSI. (there is always a but...!) Treenivaatteet. Mä olen jostain syystä hurahtanut uusiin treenivaatteisiin. Hypermarketissa suuntaan nykyään aina urheiluosastolle katsomaan, josko jotain kivaa löytyisi alerekiltä. En mä niitä nyt mahdottomasti viime aikoina ole ostellut, mutta kiertänyt edes katsomassa. Ja se on paljon se.

Mä en henkilökohtaisesti pitä kireistä treenitopeista, vaan topin pitää olla silleen sopivasti löysä. Tällaisia toppeja ei mun kokoluokassani liiemmin vaan ole tarjolla, joten jos jostain sellaisen löydän, niin heitän ostoskoriin. Housut sitten taas saavat olla tyköistuvat.

Ehkäpä 20 kilon päästä voin pukeutua salille vaikka näin:


Ja tarkotan siis niinkuin tuo naispuoleinen henkilö. Öhö öhö. Kuva lainattu Stadiumin sivuilta.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun jätät viestiä!