lauantai 28. maaliskuuta 2015

Surkeeta... SURKEETA!

Mä olen helmikuun alusta pudottanut painoa 300 grammaa. SIIS VAIVAISET KOLMESATAA!!! On tää nyt surkeeta. Ton verranhan lähtee painoa kun käy kerran paskalla?!?!?!?!? (anteeksi ruma kielenkäyttöni) Ja joo, onhan tässä ollut salitaukoa ja flunssaa, mutta silti....!!!

Tässä sen nyt huomaa hyvin, että mulla liikunta ja urheilu on isossa roolissa painonpudotuksessa. Tiedän, suurin merkitys on ruuan määrällä ja laadulla, mutta kun mulla siihen vaikuttaa olennaisesti myös se, että silloin kun liikun ja urheilen, jaksan myös paljon paremmin keskittyä ruokapuoleen. Kun vaan möllöttää kotona tekemättä mitään, ruokailut menevät myös möllöttäen.

MUTTA... Nyt mulla alkaa jo olemaan ihan ihmismäinen olo. Torstainen salikokeilu ei tuonut flunssaa takaisin, joten nyt alkaa taas aktiivinen saleilu. JESS! Syksyllä kävin salilla kolmesta neljään kertaan viikossa, ja nyt yritän päästä taas ainakin tuohon kolmeen kertaan. 

Huhtikuusta 2015 tulee siis mulle 

HIKIHUHTIKUU!

Who's with me?!?!

2 kommenttia:

  1. Joo, mukana ollaan! kyl noita kiloja pitäs täälläkin nopeemmin lähtee ku vaivaset 3kg parissa kuussa... huoh! nyt loppu mässäilyt ja mie kans päätin et salilla käydään se 3x viikkoon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla tällä viikolla kolme salikäyntiä. Mites sulla? :)

      Poista

Kiva kun jätät viestiä!