torstai 19. maaliskuuta 2015

Hamppuproteiini

Edelleen kärvistelen flunssan kourissa. Nyt kaveriksi on lisäksi tullut yskä, jipii. Tämä on erityisen mukavaa siitä syystä, että nukun edelleen nuorimmaisen kanssa samassa huoneessa, ja neitihän tietysti heräilee mun yskimisääniin. Yöt ovat menneet hieman.. tuota.. levottomasti viime aikoina. Noh, kaipa se tästä.

Ja tuohon otsikkoon liittyen... Mulla loppui toissapäivänä protskujauhe. En päässyt käymään sellaisessa kaupassa, jossa olisi ollut mun aiemmin käyttämääni heraproteiinia, mutta pikaisesti ehdin käydä luontaistuotekaupassa. Ja en tiedä, että mikä mielenhäiriö minuun iski, mutta ostin pussillisen hamppuproteiinia. :D






































Ja kyllä tämä nyt ihan ok smoothien joukossa menee, mutta jos joutuisin juomaan pelkästään veteen sekoitettuna.. Yök, ylös tulisi. Aion käyttää tämän loppuun, mutta taidan mennä kuitenkin ostamaan myös pussillisen hieman paremman makuista heraa. Koska esim. proteiinilettuihin en kyllä tuota hamppumössöä laita. :D

2 kommenttia:

  1. Moi!
    Meiltäkin löytyy kyseistä tuotetta. Minä olen käyttänyt tuota maustamattoman luonnonjugurtin kanssa, sekaan myös mustikkaa yms. mitä löytyy ja tekee mieli. Tosiaan ihan pelkitään veden kera ei tulisi mieleenkään... ;-)

    Mukavaa päivää!

    http://liikunnaniloa1.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyykin joskus kokeilla tuota hamppuproteiinia luonnonjugurtin kanssa. Tosin nyt en syö juurikaan maitotuotteita, joten katsotaan.. :D

      Kiitos ja aurinkoista päivää sinullekin!

      Poista

Kiva kun jätät viestiä!