torstai 5. maaliskuuta 2015

Kaukainen(ko) haave...

Mulla on yksi haave. Tai no, onhan niitä paljonkin liittyen vahvasti lottovoittoon, mutta siis tähän painoprojektiin liittyen. Musta olis ihanaa/mahtavaa/huippua, jos jonakin päivänä voisin sanoa: "tänään, ensimmäistä kertaa ainakin 15 vuoteen, mun painoni alkaa kutosella." Vitsit se olis siistii. Mä olen painanut kuuskytjotain kiloa viimeksi oikeesti varmaan lukiossa................ Mun normaalipainon yläraja on muistaakseni 70kg ja grammat päälle..

Ja mä en halua kuihduttaa itseäni miksikään 50 kiloiseksi kukkakepiksi, mutta jos jonain päivänä painaisin 68 kiloa, niin se olis dream come true.

Tai no... Miksipä ei. Ei pidetä tätä enää haaveena... Se on ihan mahdollista.

SE ON MUN TAVOITE!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun jätät viestiä!