tiistai 31. maaliskuuta 2015

Mini.. vai mega...vai..

Minimega. Hiivatin hesburger. 

Mun absolutely favorite hampurilainen on hesen minimega. Ja osa teistä varmaan on myös huomannut, että tällä hetkellä kyseinen purilainen on hesellä tarjouksessa. Ollut jo jonkin aikaa..... Ja tiedättekö..... Aika pitkään sinnittelin, mutta.... Näin siinä sitten kävi.







































Anteeksi. Olen huono ihminen. 

Mut olen mä sentään eilen käynyt salilla. Ja oon menossa taas huomenna uudelleen.

Kiitos ja hei.

2 kommenttia:

  1. Myös mun suosikki ja en ole sinnitellyt senkään vertaa, vaan varmaan käynyt vetäsees jo kuusi ateriaa ( salaa mieheltä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai kun kiva, etten mä ole ainut...!

      Ja hei... sala-ateria... paras ateria.. ;)

      Poista

Kiva kun jätät viestiä!