sunnuntai 15. maaliskuuta 2015

Raakasuklaaneitsyys menetetty

Mun täytyy nolosti tunnustaa, että olen vasta tällä viikolla maistanut elämäni ensimmäistä kertaa raakasuklaata. Todella tummaa suklaata olen toki syönyt, mutta raakasuklaaneitsyys meni vasta nyt. Ja pitää sanoa, ettei se nyt maitosuklaaseen verrattavissa ole. :D Mutta hyvää oli, ja varsinkin tämä jossa oli mukana goji-marjoja ja appelsiinia.




































Ainut miinus tässä tosin oli se, että hintaa tällä neljän palan patukalla oli yli 3 euroa...! Ihan kovin usein ei kyllä raaski ostaa... Pitäis varmaan kokeilla joskus sitä sellaista valmistaitseraakasuklaapakettihässäkkää. Onko joku testannu, onko helppoa?

4 kommenttia:

  1. Minä en oo ikinä maistanut edes todella tummaa suklaata, saati sitten raakasuklaata :) Aika kallista kyllä on! mutta niinhän tuo kaikki terveellinen tuntuu olevan..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Parempihan sitä olis olla ilman mitään suklaata.. :D

      Poista
  2. Kiva blogi sulla! Olet saanut uuden lukijan. 😀 En tiiä ootko jo raakasuklaan tekoa kokeillut, mut mä oon tehnyt CoCoVin paketilla ja se on helppoo ku heinän teko. Ja mun mielestä oikein maistuvaa. Paketissa in mukana hiki-marjat, mut oon miettinyt, et pitäis kokeilla vaikka manteli- tai pähkinärouheella. Jotain pienempiä nuotteja kyl kandee hommata, tai levittää suklaa vaikka pellille, kun paketin omilla muoteilla tulee törkeen isoja konvehteja.
    CoCoVin valmis appelsiiniraakasuklaa on kans sikahyvää. Pesee mun mielestä tavis tumman suklaan mennen tullen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei ja tervetuloa mukaan! En ole vielä kokeillut raakasuklaan tekoa, mutta suunnitelmissa on kyllä ollut. Pitääkin ostaa paketti tuota CocoVia, ja kokeilla että saanko aikaiseksi syötävää suklaata... :D Kiitos vinkistä!

      Poista

Kiva kun jätät viestiä!