tiistai 10. maaliskuuta 2015

Easyfit-asiakkuus takataskussa

Jeps, näin pääsi käymään. :) Kävin tänään kaverin kanssa tutustumassa Raision Easyfitiin, ja reilun tunnin treenaamisen jälkeen tulimme molemmat siihen lopputulokseen, että kyllähän sitä on asiakkaaksi ryhdyttävä. Sali on ihan hyvän (auto)matkan päässä ja hinta on varsin kohtuullinen, 29,90€ kuukaudessa. Easyfitillä on kuukauden irtisanomisaika, joten jos tulee äkkinäisiä muutoksia elämään, niin jäsenyydestä pääsee tarvittaessa nopeasti eroon. Ja mikä parasta... Mä saan silloin tällöin seuraa salille! Jiihaa! :)

Mutta... Nyt mulla on TAAS niska a-i-v-a-n jumissa. Oon nukkunu jossain ihan ihmeellisessä asennossa viikonloppuna, ja sen jäljiltä niska oli jo jonkin verran kipeä. Mutta tämän päivän treeni veti lihakset aivan jumiin. Pää ei taaskaan käänny kunnolla oikealle eikä eteen.. Voi pyhä perse sanon minä. Joko mun pitää lähteä tyynyostoksille tai opetella nukkumaan jossain järkevässä asennossa, tää kipu on jotain niin hirveää, et en jaksa tätä enää montaa kertaa...!

Kylmägeeli ja kipugeeli... Marjan parhaimmat kamut tänä iltana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun jätät viestiä!