lauantai 28. helmikuuta 2015

Mielenlujuus koetuksella

Tilasin joulun aikoihin ison kasan erilaisia joululahjasuklaita ja -lakuja Urjalan Makeistukusta. Ja kun kerran jostain jotain tilaa, yleensähän löytää itsensä myös kyseisen yrityksen sähköpostilistalta. No, nyt niillä on meneillään verkkokaupan 2vee synttärijuhlat ja arvattee varmaan, että koko nettikauppa on pullollaan mitä herkullisempia tarjouksia.

Melkein olin jo tekemässä tilausta (olin jo valinnut ostoskoriin useampia tuotteita....),  mutta sitten päätinkin deletoida koko paskan. Tilaamista olis tietty puolustellut myös perheen minin tulevat 1vee synttärijuhlat.... Mutta ei. Ainakin vielä eilisen pystyin olemaan tilaamatta mitään. (ja varmaan olis juu jääny jotain syötävää niihin kemuihin....)


Mutta auttakaa! Kertokaa järkisyitä miksi mun ei kannata enää mennä ko. kaupan nettisivuille ja edes haaveilla tilaamasta sieltä mitään...?!?! Ihmismieli on niiiiiin heikko....Tai ainakin mun.

4 kommenttia:

  1. Ite sorrun erittäin usein kiusaukseen poiketa samaiseen kauppaan. Perustelen itelleni aina, että onhan siellä proteiinipatukoita ja suolakurkkujakin tarjouksella, niitähän mä katsomaan meen enkä karkkia... Ja arvaa vaan, mitä kassi on täynnä sieltä lähtiessä.Jossain kohtaa blogissa on kuva edellisestäkin saaliista...
    "Itsestään paha pappi saarnaa", eli sinne ei kannata poiketa, koska sieltä ostaa kumminkiin vaan karkkia, joita ei kannata jemmata kaappiin ees pääsiäisnoitia varten, koska ite ne kumminkin tulee syötyä. ;P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi luoja, onneksi mä en asu missään lähellä! :D Olisin varmaan jo kantis....

      Mut juu, mä en myöskään voi ostella mitään herkkuja kaappiin mahdolliseksi vierasvaraksi.. Satavarmaksi löytyvät ennen vieraiden tuloa omasta vatsastani.. :/

      Poista
  2. Ah, Urjalan makeistukku:) Onneks ei ole ollut aikoihin asiaa keskiseen suomeen enää. Enkä tiennyt nettikaupastakaan. Mulle pahempi on melkeen noi punaiset ja siniset laivat eli Turun seudulta minäkin. Löysin blogisi ja jään seurailemaan:)
    Iiris
    http://aitikuosiin.blogspot.com

    Ja ulkoasu ainakin mobiililla näyttää ihan hyvältä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joskus nuorempana noilla laivoilla tulikin seilattua useampaankin kertaan vuodessa, mutta nyt lastensaannin jälkeen ehkä kerran vuodessa. Mutta paha paikka kyllä laihduttajalle.. Buffa ja taxfree..!

      Poista

Kiva kun jätät viestiä!