maanantai 16. helmikuuta 2015

Lumia vai iPhone?

Tämä postaus ei nyt liity laihdutukseen mitenkään, mutta koska täällä edelleen kärvistellään flunssan kourissa, niin on aikaa surffailla netissä ja saada samalla inspiraatio uudesta puhelimesta. Mulla on tällä hetkellä käytössä Lumian karvalakkimalli Lumia 800, ja nyt olis aihetta päivittää se uudempaan. Lähinnä mua on alkanut nyppimään puhelimen überhuono kamera. Mulla toki olis käytössä ihan Nikonin järkkärikin, mutta en mä sitä jaksa mukana raahata.. Kotona sitä tuleekin käytettyä enemmän.

No, mut siis. Sain joululahjaksi MacBook Airin, (iPad mulla on myös ollut parisen vuotta..) ja olen tykännyt siitä tosi kovin, ja sen vuoksi tekis mieli kokeilla iPhonea. Tähän asti mulla on aina ollut Nokian puhelin... Joten, kertokaa plussia ja miinuksia...! Lumian 1020 mallissa on ihan superhyvä kamera (mun miehellä on se), mutta missä iPhonen mallissa olis hyvä kamera....?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun jätät viestiä!