perjantai 12. joulukuuta 2014

Superfoodia

Mä en ole koskaan ollut mikään hifistelijä ruuan suhteen, mutta pari superfoodiksi luokiteltavaa ruoka-ainetta mulla on päivittäisessä käytössä. VALO 24h:n Paahdettu rouhittu pellava + mustikka ja CocoVin Chia-siemenet.



















Chia-siemeniä olen käyttänyt jo jonkin aikaa. Teen siemenistä chia-geeliä, jota lisään esimerkiksi smoothien joukkoon. Meillä myös lapset tykkäävät chia-geelistä, ja heille lisään sitä jugurttiin. Tuo pellava on hieman uudempi tuttavuus, mutta jestas että se on hyvän makuista! Olin hyvin positiivisesti yllättynyt. Se oli superhyvää jugurtin kanssa, mutta nyt kun olen jättänyt maitotuotteiden syömisen vähän vähemmälle, niin pellava löytää itsensä myös smoothien joukosta.

Ja vatsa kiittää. :)

1 kommentti:

  1. Chia geeli on kyllä tosi hyvää! Tai no, eihän se miltään maistu.. :D

    VastaaPoista

Kiva kun jätät viestiä!