lauantai 13. joulukuuta 2014

Lauantaitreeni

En ole varma, että olenko maininnut, mutta mulla on aamukortti tuolle salille jossa käyn. Toisin sanoen, mun on treenattava joko aamuisin tai päiväsaikaan. Sisään pääsee tuolla kortilla ennen kuin kello rapsahtaa 16:00. Tämä ihan taloudellisista syistä. Olen vielä hetken aikaa äitiyslomalainen, mutta tammikuun alkupuolella tipahdan kelan hoitorahoille, ja kanssaäidit varmaankin tietävät/muistavat, että niillä rahoilla ei herroiksi elellä. Tuo aamukortti on ihan kohtuuhintainen, ja sen olen valmis pienistä rahoistani maksamaan.

No joka tapauksessa, sain tänään iltapäivällä kolmelta ahaa-elämyksen, että nyt on lähdettävä salille. Onnekseni mummi oli meillä käymässä, joten eikun kamat kassiin ja mummi lastenvahdiksi. Ehdin paikalle hyvin ennen neljää, ja sainkin treenata ihan yksikseni, sillä salilla ei ollut lisäkseni muita. Which was nice.. :)


Ja oli ihan hyvä käydä polttamassa vähän kaloreita, sillä tänään olen sortunut jäätelöön... :/ Hyi minua. *mutta oli se vaan niiiiin hyvää*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun jätät viestiä!