maanantai 11. toukokuuta 2015

Sallittua douppinkia

"Doping tarkoittaa urheilusuoritusta parantavien, kilpailusäännöissä kiellettyjen aineiden tai menetelmien käyttöä." 

Don't worry, en ole koskenut saati koskemassa mihinkään kiellettyyn, vaan nyt mulla on esittelyssä ihan sallittu apu treenaamiseen.. Nimittäin kompressiosukat! Minä kun tunnetusti löydän viimeisimmät trendit aina reilusti jälkijunassa ja niin kävi myös näiden sukkien kanssa. Muu maailma on puhunut ja testannut kompressiovaatteita jo aikoja sitten, mutta minä kokeilin sukkia vasta nyt.






























































































Ja koska olen tunnetusti myös pihi, tilasin ensimmäiset kompressiosukkani eBaystä. Hintaa sukille tuli 9,95 puntaa, eli n. 14 euroa. Paketissa oli sukkia kahdet, mustat ja pinkit. :) Ja voin kertoa, että olen mä paljon turhempaankin rahojani tuhlannut! Käyttökertoja mulla on sukille vasta kaksi, viime viikon hölkkälenkillä ja tänään salilla. Ehkä kalliimmilla sukilla tukea saa vieläkin enemmän, mutta ainakin mulle näistä saatava tuki on vallan riittävä! Vai käykö niin, että nälkä kasvaa syödessä...?

Mutta sukkien ansiota tai ei, jaksoin viime viikolla hölkkäillä sen kaksi kilsaa ongelmitta ja tänään salillakin jaksoin juosta juoksumatolla muutaman minsan, ja jalkaprässiin lykkäsin kymmenen kiloa enemmän kuin tavallisesti. Kivan kevyen puristustuntuman sukat antaa, ja uskon kyllä että niistä on hyötyä!

Aion tulevaisuudessakin käyttää näitä hölkkälenkeillä ja jalkatreenipäivinä. Käsiä treenatessa niistä tuskin on sen suurempaa hyötyä. Vai jospa ne laittais käteen..? :D Saisko silleen enemmän buustia haukkaritreeniin? :D :D

Ps. Ja jos haluat vielä mukaan mun "mielenkiintoista luettavaa" -listalleni, niin käy jättämässä kommenttia täällä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun jätät viestiä!