keskiviikko 21. lokakuuta 2015

Uudenlainen arki

Mulla loppuu kohta hoitovapaa. Ja sehän tarkoittaa, että mun pitää palata takas töihin! Jaiks. Odotan kyllä innolla töihinpaluuta ja varsinkin sitä ensimmäistä palkkapäivää.. Vaikka siitä palkasta tuskin kauheasti jää mitään käteen laskujen maksamisen jälkeen.. :D Tää kotihoidontuella kituuttaminen on kyllä niin hanurista kuin vain voi olla. Mulle tää oli ihan maksimiaika, jonka pystyin olemaan kotona. Taloudellisesti siis.

Mutta töihinpaluu aiheuttaa myös vääjäämättä muutoksia sekä ruokailujen että treenauksen suhteen. Nyt olen käynyt salilla pääsääntöisesti päivällä, ja sitten kun olen töissä, niin eihän se onnistu.. :D No, pitää vaan yrittää keksiä vuorokauteen muutama ylimääräinen tunti, jotta treenaaminenkin onnistuu.

1 kommentti:

  1. Arjen muuttuminen tuo tietysti lisähaastetta painonpudotukseen, mutta tuskinpa se sinulle mikään ylitsepääsemätön ongelma tulee olemaan. Treeniähän voi yrittää tehdä myös kotona vaikka kahvakuulan kera tai kehonpainolla, jos salille asti ei pääse.

    VastaaPoista

Kiva kun jätät viestiä!