sunnuntai 28. kesäkuuta 2015

Tavoite uusiksi

Mä asetin 1.1.2015 itselleni tavoitteen. Tuona tammikuisena iltana mä painoin tasana 86 kiloa ja asetin itselleni tavoitteeksi painaa 76 kiloa puoli vuotta myöhemmin. No, nyt näyttää vahvasti siltä, että tuo tavoite ei tule täyttymään. Pari kiloa uupuu, ja kolmessa päivässä en tuota määrää tule tiputtamaan. Tai no, ehkä jos en söisi mitään seuraavina päivinä. :D

Ja tämä on ehkä huijausta, sillä mulle oli myös määrätty rangaistus, mikäli en tätä tavoitetta saavuta.. Mutta koska tämä on mun blogini, ja saan tehdä sen kanssa mitä tykkään, niin siirrän ensimmäistä tavoitetta kuukaudella eteenpäin. Mutta sen pidemmälle en sitä siirrä, sen lupaan. :)

Tämä ihan sen takia, että tässä on ollut kuukauden sisällä pari reissua ja no... Lepsuileminen on ollut toinen nimeni. Ja toisekseen.. Mä voitin feisbuukin kautta itselleni 2x2h personal trainer -tapaamisia!! Jospa sieltä saisin lisävinkkejä ja lisämotivaatiota tähän projektiin. :)

Eli 1.8.2015 mun pitää painaa 76kg tai alle, tai muuten vietän loppuvuoden herkkulakossa. 

Kiitos, ja anteeksi.

4 kommenttia:

  1. Yritin laittaa tänne kommenttini eilen, mutta ei tietoa, mihin se hävisi. Kokeilenpa uudestaan, josko tulisi perille. Löysin blogisi toisen blogin kautta ja jossakin päivityksessä kyselit mielipitetiä hypoxista. En tiedä, vieläkö asia kiinnostaa, mutta oma kokemukseni on, että eipä kannata siihen rahojaan tuhlata. Ostin pari vuotta sitten 12 kerran setin ja maksoin maltaita. Tulokset olivat "oi että kun hienosti on senttejä lähtenyt", vaan itse en huomannut enkä tuntenut mitään eroa. Ja kun ilmoittavat aina ns. yhteenlasketut sentit, niin kyllähän esim. "viisi senttiä on peräti lähtenyt" kuulosta ensihenkäyksellä hyvältä. Vaan ei sitä huomaa, jos puoli senttiä on tisseistä, puoli senttiä vyötäröltä jne. Sitä paitsi hypoxiinhan kuuluu myös ruokavalio ja jo pelkästään sitä noudattamalla ne sentit luultavasti lähtisivät. Tai vielä parempi jos itse liikkuu ja syö normaalisti. Sillä saa paremman tuloksen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, vähän samoja asioita itsekin olen tuosta Hypoxista miettinyt.. Ja helppoahan sitä mittanauhaa on hieman enemmän kiristää loppumittauksessa.. Ja mun tuurilla, maksan ensin itseni kipeäksi, ja sitten en pienenny yhtään.

      Poista
  2. Tuosta Hypoxista sen verran, että itsekin kokeilin. En pidä hyödyllisenä. Käytännössä sitä näkyi käyttävän todella hoikat, jotka tahtoivat sitä pienen pientä vatsaa vielä pienemmäksi.

    Sitten varsinainen kommentti. Loma on suuri haaste painonhallinnalle. Itselläni on loma osioissa ja kaksi lomaa aiemmin tänä vuonna on menneet syömisen suhteen päin hanuria. Nyt on vielä kolmas loma edessä ja sen kohdalla olen päättänyt, ettei mitään repsahdusta tapahdu. Olen ajatellut, että tämän kevään lihominen on minulle opetus. Olen aiemmin kuvitellut, etten enää ikinä lihoa. Nyt huomasin kuinka helposti se käy, vaikka kuvitteleekin viettävänsä terveellistä elämää eikä syöpöttele kaksin käsin.

    Tsemppiä sun haasteisiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ilmeisesti tuolla fitness-piireissä suosittua... :/

      Mulla tää elämä on viime aikoina ollut ihan pelkkää "lomailua".. :D Marraskuussa palaan takaisin työelämään, ja mun kohdalla saattaa olla että silloin tulee myös repsahduksia.. Heset ja snägärit on hieman turhan lähellä, noin niinkuin lounasruokailua ajatellen..

      Poista

Kiva kun jätät viestiä!