maanantai 27. huhtikuuta 2015

Juodaan vii.. eiku vettä

Hihittelin itsekseni viime viikolla salilla, kun kuuntelin pukukopissa kahden kanssatreenaajan keskustelua vedestä. "Mä en tykkää vedestä. Mä en tykkää sen mausta."

Öö.. siis.. Anteeksi kuinka? Eihän vesi maistu miltään..?!?!? :D Hohhelis hoijaa. :D

No, mä olen joka tapauksessa mielestäni ollut aina hyvä litkimään vettä ja varmaankin ainakin se 2 litraa menee alas ihan huomaamatta. Mutta jotta sain oikeasti varmuuden, että paljonko vettä menee alas päivän mittaan, otin käyttöön hyvin tavallisen apuvälineen. Vesikannun.







































Tuohon kannuun menee aika tarkalleen 1,75l vettä ja kaksi kannullista olen nyt yrittänyt juoda päivän mittaan. Välillä onnistuen, välillä en... :D

Tuleeko teillä juotua vettä, vai onko se liian pahaa? :D

2 kommenttia:

  1. Kyllä sen heti huomas ku aloin pitää vesikannua jääkapissa ni tulee juotua paljon enemmän. Maistuu paremmalta eikä mee vettä hulluna hukkaan ku ei tartte valuttaa hanaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä! Pienillä muutoksilla saa ihmeitä aikaan.. :)

      Poista

Kiva kun jätät viestiä!