perjantai 14. elokuuta 2015

Sisäreisiläskit

Anteeksi hiljaisuus. 

Vanhin tyttäreni aloittaa ensi viikolla koulun, ja tässä on ollut männä viikkoina "pikkasen" puuhaa asian tiimoilta.. On pitänyt hankkia penaalia ja reppua ja uusia vaatteita. On pitänyt harjoitella fillarilla tulevaa koulumatkaa ja äidin on pitänyt panikoida.. noh.. Ihan nyt muuten vaan. Mun pieni vauvani menee jo kouluun!!! Mää en ehkä kestä. Apua...

No, mutta asiaan. Paino on junnannut paikoillaan, ehkä muutamien turhien syötyjen jäätelöiden vuoksi. Mutta tästä huolimatta, valehtelematta ensimmäistä kertaa 20 vuoteen lähdin pois kotoa hameessa, jonka alla oli vain alushousut. TAVALLISET LAHKEETTOMAT ALUSHOUSUT. Ei siis mitään shortsimallisia, vaan ihan tavalliset Lindexiltä ostetut pikkarit. Eikä sukkahousuja. Tai leggareita.

Ja miksi tämä on niin ihmeellistä? No, noiden sisäreisiläskien takia. Mulle ei ole suotu sellaisia reisiä, joiden väliin mahtuisi kävellessä ilmaa. Suomeksi sanottuna reidet siis hinkkaavat yhteen, ja se on toooooodella ärsyttävää. Kaikki paksut tietänevät tämän.

Mutta tänään. Tänään mulla ei ollut jalassa lahkeellisia alushousuja, ja mä selvisin kauppareissusta ilman nihkeyttä ja halua tunkea hame reisien väliin. Ihan selvästi siis jalkatreeni alkaa tuottaa tulosta...! Olen niin happy...! Ja ei sitä ilmaa vieläkään siellä reisien välissä ole, mutta kitkaa on selvästi vähemmän.. :)







































Muoks. Niin ja kiitos haasteista! Lupaan palata niihin a.s.a.p!! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun jätät viestiä!